3 Ocak 2019 Perşembe

ORMANI YEMEK YASAK

KİTABI OKUYAN ÖĞRENCİNİN ADI SOYADI: Ebrar YÜKSEL - Mahmudiye Ortaokulu

KİTABIN YAZARI: Tuğba COŞKUNER

KİTABIN KONUSU: Ormanı yok edip turizm merkezi yapmak.

ANA FİKİR: Ormanları korumak için elimizden geldiğince çaba göstermeliyiz.


ÖZET: Kitapta asıl anlatılmak istenen olay, kasabada ki ormanı yok edip yerine turizm merkezi kurmak. Dört acayip arkadaşın maceralarını anlatmakta. Bu dört arkadaş; Kerem, Hazal, Cengizhan ve Gökçen. Hepsi bir grupta olması gereken arkadaşlar. Neyse konuya geçelim. Gökçe’nin babası mühendis ve bu durumda ormanı yok edip yerine turizm merkezi yapmak istiyor. Bunu duyan kasabalı bir takım çalışmalar yapmaya başlıyor. En çok da bu dört arkadaş mücadele ediyor. Turizm merkezini yapmak isteyen Gökçe’nin babasıydı. Buna rağmen Gökçen Turizm Merkezinin olmaması için elinden geleni yapıyordu. Yaptıkları çabalar iyi bir şekilde sonuçlanmıştı.

Kitap tanıtımı için hazırlanan çalışma

1 yorum:

  1. knk ben kitabı okudum ben yassaydım daha uzun yazardım çünkü en sonda göçenin babası işini yapamadı için annesi onu götürmüştü

    YanıtlaSil